Friday, September 23, 2011

Nuha suka menipu?!!!

Assalamualaikum kawan2,pelik x knapa saya tulis post ni Nuha suka menipu?!!.he2 =D.
Ceritanya begini,masa saya bawa buku lagu tu x de sorang pon yg nak salin lagu dlm buku tu.
Tapi bila saya dan -FNAM- menyanyi lagu dlm buku lagu tu hari2.....bila dah lama sangat,diorang pon nak pinjam buku lagu saya.Saya tiba2 rasa marah diorang pinjam buku saya.Bila diorang panggil saya..."NUHA!!!!"..."apa?!! "saya ingatkan diorang nak panggil saya sbb nak tanya apa...tapi nak pinjam buku lagu....lepas diorang dah banyak kali pinjam buku saya...apa lagi saya buat2 tipu yg saya x bawa buku lagu...HOHO!!! =D......dan pada semua kawan2 yg pernah saya tipu macam tu sorry la.....jgn marah...APA YG PENTING,JGN MARAH.bye n assalamualikumwarahmatullahiwabarakatu.......

No comments:

Post a Comment